Alweer 1 maand in Londen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marinka Buissant des Amorie - WaarBenJij.nu Alweer 1 maand in Londen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marinka Buissant des Amorie - WaarBenJij.nu

Alweer 1 maand in Londen!

Door: Marinka Buissant des Amorie

Blijf op de hoogte en volg Marinka

01 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Beste allemaal,

Vandaag ben ik alweer precies een maand in Londen! Het werken gaat steeds beter en ik raak er steeds meer aan gewend. Ik heb toch wel even nieuwe schoenen gekocht met een lagere hak, want anders ga ik het 8 uur per dag, 5 dagen per week, 6 maanden lang op hakken werken niet volhouden, haha.

De afgelopen 2 weken heb ik alleen maar late shifts gedraaid. Daarbij heb ik het in checken van gasten geleerd. Ik weet nog niet alles, maar het begint ergens op te lijken! Gelukkig zijn mijn collega's heel behulpzaam! Doordat ik afgelopen zondag ook een late shift had, is mijn nachtje slapen in een hotelkamer verplaatst naar morgen. Diner en ontbijt zit ook inbegrepen, dus dat werd een beetje lastig als ik tegelijkertijd ook aanwezig moest zijn bij de receptie.

Donderdag was ik voor het eerst dezelfde dag vrij als mijn kamergenoot. Samen met nog 2 andere Nederlandse meiden zijn we naar Brighton gegaan. Dit is een kustplaatsje in het zuiden van Engeland. We hebben erg geluk gehad met het weer, want toen we gingen lunchen begon het precies te regenen!

De televisie is inmiddels geïnstalleerd in onze kamer, maar nu is het nog wachten op de douche deur!

Vanavond is er nog een afscheidsfeestje van 2 collega's van de receptie. Helaas werk ik vandaag late en morgen early, dus dat wordt een klein feestje voor mij.

Liefs, Marinka (of Mary, zoals ze me bij de receptie noemen)

  • 02 Maart 2014 - 09:05

    Lieke Degger:

    Hee marink! Klinkt goed :) Hoe is t met jou! Voel je je al een beetje thuis? Haha en hoe gaat t met de taal! Wij hebben ook veel engelsen en die spreken zo plat engels dat ik het af en toe niet eens versta! (wat mijn collega's super raar vinden; ''jij spreekt toch engels'' hahah)

    goed wat van je te horen!

    Liefs uit Chinaaa!

  • 03 Maart 2014 - 12:01

    Marianne:

    Fijn dat je het naar je zin hebt. Leuke collega's is erg belangrijk. Leuk dat jullie uitstapjes maken met een paar meiden. Alweer een maand voorbij. Voor je het weet zit je hier weer in dit kikkerlandje. Veel plezier en werkse. Liefs Marianne

Tags: Londen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Marinka

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 2891

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 03 Augustus 2014

Stage in Londen

Landen bezocht: