Update - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marinka Buissant des Amorie - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marinka Buissant des Amorie - WaarBenJij.nu

Update

Door: Marinka Buissant des Amorie

Blijf op de hoogte en volg Marinka

21 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Beste allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb gepost, dus het is wel weer tijd voor een update! Ik begin me gelukkig steeds meer thuis te voelen met het systeem en ook omdat ik de collega's steeds beter leer kennen.

De guest experience was een erg leuke ervaring, waarbij ik een nachtje in een hotelkamer mocht slapen. Daarnaast mochten we dineren en ontbijten in het restaurant. Erg leuk en leerzaam, want nu kan ik ook de gasten wat meer vertellen!

Afgelopen weken weer veel gewerkt en tijdens een vrije dag naar Camden Town en Primrose Hill geweest. Camden Town is een half overdekte markt met allerlei verschillende spullen. Van een van de Nederlandse meiden hier hadden we gehoord dat Primrose Hill een mooi uitzicht over Londen geeft, dus dat wilden we natuurlijk zien! Diezelfde avond ging het brandalarm af! Gelukkig was het vals alarm, omdat iemand per ongeluk het brandalarm had ingedrukt in plaats van het knopje om de deur te openen..

Een andere collega nam diezelfde week ook afscheid, waardoor we nog weer een afscheidsfeestje hadden.

Deze week heb ik woensdag en vrijdag vrij gehad. Helaas waren op beide dagen een training en meeting ingepland, waardoor ik er niet op uit ben geweest. De training was om ons voor te bereiden op de klachten die we gaan ontvangen van gasten, omdat sinds een paar weken een refurbishment is begonnen in het hoofdgebouw.

Het hotel bestaat namelijk uit het hoofdgebouw en de Buckingham Wing. De Wing is al verbouwd en nu gaan ze ook het hoofdgebouw vernieuwen van top tot teen.

De meeting van vandaag was weer met alle studenten. Daarbij werd ons verteld dat we een hele nieuwe douchecabine krijgen in 2 weken. Ook hebben we weer gevraagd om een tafel en een andere stofzuiger.

Deze week heb ik ook te horen gekregen dat ik voor het eerst ben genoemd op Tripadvisor! Dat is een website waarop gasten hun ervaring met hotel kunnen plaatsen. Het hotel houdt bij hoe vaak je genoemd wordt, dus de manager kwam helemaal trots naar mij toe dat ik voor het eerst genoemd was op Tripadvisor :)

Liefs, Marinka / Mary

  • 21 Maart 2014 - 20:17

    Nannette:

    Lieve Mink, een hele belevenis allemaal maar wel heel leuk en fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Je maakt prachtige, en vooral ook leerzame herinneringen. Leuk om langs deze weg deze momenten een beetje met je te kunnen delen. We missen je wel hoor.. op z'n Engels geef ik je in gedachten een 'big Hug'... een fijn weekend lieverd!:

  • 22 Maart 2014 - 08:53

    Lieke:

    Wauw tripadvisor! Top!!

  • 22 Maart 2014 - 22:16

    Marianne:

    Leuk om te lezen. Super dat je wordt vermeldt in tripadvisor. Het ga je goed.

  • 24 April 2014 - 12:10

    Oma En Opa:

    Lieve Marinka, we zijn trots op je.

Tags: Londen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Marinka

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 2885

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 03 Augustus 2014

Stage in Londen

Landen bezocht: