Het is bijna zover! - Reisverslag uit Waverveen, Nederland van Marinka Buissant des Amorie - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Waverveen, Nederland van Marinka Buissant des Amorie - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Marinka Buissant des Amorie

Blijf op de hoogte en volg Marinka

31 Januari 2014 | Nederland, Waverveen

Beste allemaal,

Na heel wat geregel de afgelopen 5 maanden met keuzes maken, gesprekken voeren, formulieren invullen, telefoontjes plegen, verzekeringen checken, auto afmelden en tentamens maken, is het morgen dan zover! Dan vlieg ik om 10:20 uur vanaf Schiphol naar Londen Heathrow met het vluchtnummer BA0429. Met de metro zal ik aankomen op de plaats van bestemming:

Charing Cross
The Strand
London WC2N 5HX

Daar zal ik een half jaar verblijven en 5 dagen per week werken op de afdeling front office (receptie).

In Londen zal ik tijdelijk dit nummer gebruiken: +44 78 74 379636.
Vanaf augustus zal ik weer bereikbaar zijn op mijn oude nummer.
Daarnaast ben ik gewoon bereikbaar via mail en Facebook.

Via deze blog zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Londen.

Liefs, Marinka

  • 31 Januari 2014 - 12:50

    Nannette:

    Lieve Mink.. een heel goede reis. London here she comes. We zullen je wel gaan missen maar we hebben veel vertrouwen dat je het goed zult doen daar.. heel veel liefs van Nannette

  • 31 Januari 2014 - 15:20

    Rob Vriens:

    Geniet er van Marino, het wordt een onvergetelijke tijd die voorbij is voor je het weet. En dan heb ik het niet eens over werk

  • 31 Januari 2014 - 15:21

    Rob:

    Marink natuurlijk, vreselijke spellingchecker

  • 31 Januari 2014 - 19:00

    Peter Fokker:

    veel plezier! Londen is een wereldstad, hoop dat je het naar je zin krijgt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waverveen

Marinka

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 2904

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 03 Augustus 2014

Stage in Londen

Landen bezocht: