Aankomst - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marinka Buissant des Amorie - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marinka Buissant des Amorie - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Marinka Buissant des Amorie

Blijf op de hoogte en volg Marinka

02 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Beste allemaal,

Sinds gisteren keurig aangekomen in Londen. Wat een drukte op een zaterdag in de metro daar en een heel gesleep met je koffer aangezien er geen lift is.

Uiteindelijk hartelijk ontvangen en tijdens het wachten 2 andere Nederlandse meiden van het Saxion ontmoet. Met een van die meiden deel ik de managementkamer nr.1. Het klinkt mooier dan dat het is, omdat we een kookgedeelte hebben, maar daar geen gebruik van mogen maken. Daarnaast hebben we wel afstandsbedieningen, maar geen televisie. De koelkastjes deden het eerst ook niet, maar dat hebben we vandaag kunnen oplossen door een ander stopcontact te gebruiken. Het voordeel is echter wel dat wij maar met zijn tweeën een badkamer hoeven te delen. De anderen hebben namelijk wel een eigen kamer, maar de meiden delen een badkamer met z'n allen en de jongens ook. Helaas heeft de badkamer bij ons maar 1 deurtje in plaats van 2, maar vandaag hebben we dat doorgegeven en als het goed is komt daarvoor morgen iemand. Kortom, we komen er wel!

Na een korte rondleiding zijn we met z'n drietjes de stad ingegaan. London Eye, Big Ben en nog veel meer gezien.

Na lekker geslapen te hebben vandaag voor het eerst in de kantine geluncht met onder andere croissantjes, melk en cornflakes. We mogen daar 7 dagen per week ontbijten, lunchen en dineren. Nadat we onze koffers helemaal uitgepakt hadden, hebben we het laatste deel van het Chinese Nieuwjaar op het plein vlakbij het hotel gezien. Ook hebben we onze werkkleding ontvangen. Via andere studenten, waarvan de meesten overigens binnenkort alweer vertrekken, zijn we te weten gekomen waar we handdoeken en dat soort dingen kunnen vinden.

Morgen onze eerste werkdag! Deze week vooral nog introductie en vrijdag en zondag vrij. Ik houd jullie op de hoogte ;)

Liefs, Marinka

• 03 Februari 2014 - 06:07

Pauline:

hoi marinka, fijn dat je goed bent aangekomen en een 2 persoonskamer hebt. Leuk dat je meteen wat op je pagina hebt gezet. Heel veel plezier en we horen/lezen wel weer van je. groetjes tante Pauline

• 03 Februari 2014 - 07:33

Nannette:

Je duikt er middenin lieve Mink... je kleding staat je goed hoor. Eerst maar even een beetje je draai vinden nu.. maar dat gaat je wel lukken! Knuf x

Tags: Londen